Inkoop en aanbestedingen

Alle inkopen en aanbestedingen vinden in samenspraak met de afdeling Inkoop & Contractmanagement van PCBO Apeldoorn plaats. Hiermee borgt PCBO Apeldoorn de professionaliteit van de organisatie, aansluiting bij nieuwe wet en regelgeving en de eigen sociaal maatschappelijk speerpunten.

Inkoopbeleid
Het inkoopbeleid van PCBO Apeldoorn is beschreven in uitgangspunten die betrekking hebben op strategie, werkwijze, wet en regelgeving, relatiebeheer en omgang met milieu en maatschappij. Bij het verstrekken van een opdracht hanteert PCBO Apeldoorn drie sociaal-maatschappelijke speerpunten: het inzetten van duurzaamheidscriteria; het stimuleren van de lokale economie en het toepassen van sociaal rendement in brede zin.

Vanaf juni 2015 is bij de inkoop van leveringen en diensten van PCBO Apeldoorn van toepassing:

Klachten 
De afdeling Inkoop & Contractmanagement van PCBO Apeldoorn is verantwoordelijk voor de tactische en strategische inkoop. De afdeling Inkoop & Contractmanagement voert aanbestedingen uit voor de gehele organisatie en adviseert scholen en afdelingen op het gebied van inkoop en aanbestedingen. Heeft u klachten met betrekking tot aanbestedingen dan kunt u deze melden bij Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken .

Contact met de afdeling Inkoop & Contractmanagement
Voor aanvullende informatie, vragen of bekendmaking van uw organisatie kunt u contact opnemen met Richard de Groot:
t   06 - 51 19 55 51. 
Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken

Jean Monnetpark 65
7324 PX Apeldoorn

 

  

  

balk_donker.jpg