Jaarverslag is uit!

3. Jaarverslag 2020

Jaarverslag is uit!

Lees het hier

Het jaar 2020 was een jaar dat in alle opzichten memorabel mag worden genoemd voor ons onderwijs. Het hele onderwijs in Nederland heeft laten zien hoe ongelooflijk vindingrijk, flexibel en veerkrachtig de sector is. En ook onze scholen en organisatie hebben die wendbaarheid afgelopen jaar laten zien in het kader van de pandemie. In het afgelopen jaar stond het aanpassen aan de situatie centraal. In het jaarverslag valt dat dan natuurlijk ook terug te lezen.

We bedanken al onze collega’s voor het enorme werk dat is verzet in deze tijd. Naast werken in de corona-tijd zijn we als organisatie verdergegaan. Er is gewerkt aan een professionele cultuur, verder gewerkt aan kwaliteitszorg en identiteit. En daarnaast was er nog veel meer. Dat valt allemaal terug te lezen hier: jaarverslag PCBO Apeldoorn 2020.

Het jaar 2020 gaf weer voldoende vertrouwen om verder te gaan naar een toekomst dat bloeit en groeit, ook in de komende jaren.

JobAlert

Tijdens of na je studie bij ons werken? Of op zoek naar iets nieuws? Je kunt op de hoogte blijven van onze vacatures door hieronder je gegevens achter te laten. Als er een passende vacature is, laten we je dat weten.

optioneel