Complimenten en klachten

  1. Complimenten en klachten

Ik heb een compliment of een klacht...

We streven naar een open en constructieve communicatie, waarbij er ruimte is voor opbouwende kritiek en feedback, om te voorkomen dat er klachten ontstaan. Ook horen we het graag als het goed gaat.

Complimenten

Als je vindt dat een medewerker of iemand betrokken bij PCBO Apeldoorn iets goeds heeft gedaan, mag je dat altijd laten weten. Uiteraard aan die persoon zelf, maar mail het anders ook naar info@pcboapeldoorn.nl. Wij zorgen dat diegene het dan hoort.

Klachten

Mocht het om welke reden toch voorkomen dat je ontevreden bent, dan vragen wij je eerst contact op te nemen met diegene die het betreft. Mocht je daar geen gehoor vinden of heb je een klacht over het onderwijs in zijn algemeenheid, dan kun je je wenden tot de betreffende leidinggevende.

Is het niet mogelijk om het samen op te lossen? Dan zijn er een aantal mogelijkheden:

  • Je kunt contact opnemen met de vertrouwenspersoon van de school. Gegevens hiervoor vind je op de website van de school.
  • Je kunt contact opnemen met PCBO Apeldoorn via info@pcboapeldoorn.nl.
  • Je kunt contact opnemen met de vertrouwenspersoon van PCBO Apeldoorn; De heer P. Slump via telefoon 055 – 3667565.

De contactpersoon bij PCBO Apeldoorn en de vertrouwenspersoon werken volgens de richtlijnen van de Landelijke Klachtencommissie.

Mochten we er dan niet uitkomen, dan kun je nog contact opnemen met de Landelijke Klachtencommissie:

Landelijke klachtencommissie voor het Christelijk onderwijs
Postbus 82324
2508 EH Den Haag
Telefoon: 070 386 16 97
E-mail: info@klachtencommissie.org

Wil je de klachtenregeling van PCBO Apeldoorn inzien? Klik dan hier.

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar je blijft anoniem. Als je verder surft accepteer je onze cookies.