Menu

Klachten & complimenten

Ik heb een compliment of een klacht...

Bij PCBO Apeldoorn doen we het samen. Samen met de leerlingen, samen met hun ouders/verzorgers en samen met al onze medewerkers en leerkrachten. Maar soms gaat er wel eens iets mis. Of gebeurt er juist iets waar je heel blij van wordt. In beide gevallen horen we het graag.

Complimenten

We vinden het leuk als je laat weten wanneer een PCBO-medewerker iets goeds heeft gedaan. Complimentjes zijn altijd welkom. Vertel het de persoon zelf of stuur een mailtje naar [email protected]. Wij zorgen er dan voor dat diegene het hoort.

Klachten

Ben je ergens ontevreden over, neem dan eerst contact op met diegene die volgens jou betrokken is bij jouw klacht. Mocht je daar geen gehoor vinden of heb je een klacht over het onderwijs in zijn algemeenheid, dan kun je je richten tot de betreffende leidinggevende.

Komen jullie er samen niet uit? Dan heb je een aantal mogelijkheden:

  1. Je kunt contact opnemen met de interne vertrouwenspersoon van de school. Gegevens hiervoor vind je op de website van de school.
  2. Je kunt contact opnemen met PCBO Apeldoorn via  [email protected].
  3. Je kunt contact opnemen met de externe vertrouwenspersoon van PCBO Apeldoorn: Ingrid Nauta via [email protected]

De contactpersoon bij PCBO Apeldoorn en de vertrouwenspersoon werken volgens de richtlijnen van de Landelijke Klachtencommissie. www.onderwijsgeschillen.nl.

Klachtenregeling PCBO Apeldoorn


Mochten we er toch niet uitkomen, dan kun je nog contact opnemen met de Landelijke Klachtencommissie:

Landelijke klachtencommissie voor het Christelijk onderwijs

Postbus 82324
2508 EH Den Haag
Telefoon: 070 386 16 97
E-mail: [email protected]